Кількість
|
Вартість
|
||
|
Armada – піонер фрістайлу
Країна-виробник: США
Штаб-квартира: Парк-Сіті, штат Юта
Год основания: 2002
Засновники: Tanner Hall, JP Auclair, TJ Sсhiller
Амбасадори: Філ Касабон, Хенрік Харлаут, Генрі Тоф
Історія бренду Armada
Про зародження фрістайлу
На початку 2000-х відношення до класичного катання на лижах зазнало кардинальних змін. Молодь хотіла в парки, на трампліни, дропи. Але для такого катання звичайні гірські лижі не підходили. Через їх будову та форму катання на них було не зручним. А популярні на той період бренди дотримувались старої концепції лижебудівництва та не поспішали розробляти нові моделі.
Фрістайл або фріскіінг, який набирав популярністі в ті часи серед молодого покоління, мав мало спільного з класичним розумінням їзди на лижах. Якщо шукати аналогії з іншими видами спорту, то фрістайл виявиться більше сходим на сноубординг, скейтбординг та серфінг, ніж на гірськолижний спорт. Він залишає більше свободи дій на схилі або в парку. Можливо, саме це так приваблювало молодь, яка захоплювалася новим стилем.
Всі послідовники фріскіінгу після тривалого підбору лиж для фрістайлу приходили до одного висновку – жодна модель, з представлених на той момент на ринку, не відповідала запитам нового покоління лижників.
Кухоль пива та заснування нового бренду
Розуміли цю проблему й райдери з світовим ім’ям. І ось, якось під час чергових посиденьок, компанія молодих людей, серед яких виявились ДжейПі Оклер, Таннер Холл, Дж. Ф. Кассон та фотограф зимових видів спорту Кріс О Коннелл, вирішили відкрити виробництво лиж, які б дали можливість кататись в парках та на трамплінах. Ось так, легко, за кухлем пива, вони вирішили самостійно розробляти лижі нового покоління з подвійним рокером, оскільки ніхто з існуючих виробників не береться за цю справу. Хлопці вирішили зробити такі лижі, які б цілком відповідали стилю вільного катання.
Динамика розвитку бренду
2002 рік. Нове виробництво стало початком нової ери лижної індустрії.
Капітал для старту хлопці взяли у венчурній компанії Британії. Вони ставили собі за мету не просто зробили лижі, але й популяризувати вільну спортивну течію. З появою на ринку моделей з подвійним рокером лижники потіснили сноубордистів в парках як по видовищності, так і по азарту катання.
Для початку хлопці розробили дві моделі для фрістайлу, особливістю яких стали закруглені ніс та хвіст.
В 2003 році на ринок вийшли моделі AR5 та ARV – це нові прогресивні лижі для фрістайлу. Їх особливості – широка талія та короткий радіус. На той період це були найуніверсальніші лижі, які давали можливість спускатись по підготовленим схилам та по-справжньому кайфувати від свободи та контролю. Хлопці не винайшли нічого нового, але вони змогли на основі існуючих технологій змінити те, що було не під силу відомим брендам.
Класичні гоночні лижі відходять на другий план. Дисципліни, в яких катались раніше, не здатні задовольнити запити молоді. І саме Armada дала відповідь на заклик до змін та трансформацій лиж того часу.
Дизайнерські рішення при розробці лиж
Та не лише форма була ключовим моментом їх популярності. Бунтарський настрій хлопці реалізували і в дизайні. Кожна нова лінійка відрізнялась від попередніх. При розробках нових колекцій хлопці запрошують нову команду дизайнерів та художників. Оригінальні принти на лижах відображають окремий світ, наповнений драйвом, куражом та духом свободи. Можливо, саме унікальність дизайну є одним з найважливіших критеріїв вибору серед молоді. Стиль лиж знаходиться на одній хвилі з сучасністю.
Прояви свою індивідуальність в одязі Armada
Ще один напрямок розвитку компанії – це одяг. Ключовим моментом тут стала технологічність та функціональність. Покоління одягу «new school» цілком відображає нові віяння в катанні. Інженери та технологи вивчають крій, ергономічність та функціонал кожної окремої речі. Одяг стає продуманим, з’являються зручні кишені для мобільного, вбудовані серветки для маски, змінюється дизайн. Сучасний одяг Armada візуально мало чим схожий на класичний гірськолижний костюм, це швидше симбіоз технологічності, духу бунтарства та функціональності.
В 2011 році Armada оголосила про співпрацю з виробником Gore-Tex. Оновлена колекція одягу гарантує для лижника комфорт та захист від вологи, також суттєво розширюються сфери використання верхнього одягу.
В 2015 році Армада переїхала в штаб-квартиру в Парк-Сіті, штат Юта.
29 березня 2017 року фінське об'єднання компаній зимніх видів спорту Amer Sports викуповує акції Armada майже за чотири мільйони доларів.
ТОП товари бренду Armada
Після переходу Armada під крило Amer Sports концептуально все залишилось на своїх місцях, біля керма залишились ті ж самі шалені, в гарному розумінні цього слова, лижники. Змінився комерційний бік бізнесу, але на готовому продукті це жодним чином не відобразилось. Наприклад, експериментальна лінійка Zero Collection, з трохи божевільними ідеями, з’явилась саме в той період, коли бренд перейшов з розряду незалежних до складу конгломерату.
Сьогодні Armada впізнають на всіх схилах світу. Топові моделі Armada ARV та жіночі Armada ARW з року в рік змінюють свій дизайн, піддаються удосконаленням, але незмінною залишається їх талія 86 мм та їх лідируючі позиції на ринку.
В лінійці товарів 2022 року також представлені ці моделі з талією 106 мм, які розроблені для дикого фрірайду. Сюди ж входять моделі ARV 106 та ARV 116 JJ.
Оригінальні розробки з кращими лижниками
Компанія, створена “лижниками для лижників” тісно співпрацює з кращими спортсменами світу. Серед яких:
- Генрі Тоф брав участь у створенні моделі Declivity X, яку оцінили прихильники скітура. Легкі та жорсткі лижі ідеально підходять для цілини.
- Модель Al Dente, яка після 2013 року змінила назву на Edollo, розроблялась в співпраці з Хенріком Харлаутом та Філом Касабона, легендарними прорайдерами нової школи катання. Доречі, ця модель лідирує по популярності в європейських парках й сьогодні.
- Філ Касабон теж має свою модель – BDog. Лижі створені для джиббінгу та паркових фігур. Жорсткий центр та м’які носки гарантують ідеальний контроль під час обертань та переходів різної складності. Також Філ допомагав розробляти Magic J. – лижі для фрірайду. Ця модель настільки збалансована по радіусу та талії, що дає можливість підкорювати пухляк на схилі та сновигати поміж ялинок з однаковою легкістю.
Важливим фактором успіху американського бренду є люди. Це відомі лижники, які були на початку створення компанії, відомі дизайнери та розробники, всі ті, хто співпрацював з брендом для створення кожної окремої моделі. Саме вони і є та Armada, яку ми знаємо сьогодні.
Armada сьогодні
Командна робота та розуміння суті фрістайлу дозволили Armada вийти на світовий рівень слави. На гірських схилах, в парках або на гірськолижних курортах – усюди зустрічаються лижі та спорядження від цього виробника.
Armada сьогодні – це не лише лижі та одяг, це дух свободи та бунтарства. Хлопці реалізували свою мрію – створили лижі, на яких хотіли катати самі. За короткий період існування бренд вийшов на один рівень з світовими гігантами в світі гірськолижного спорядження – Rossignol, K2 та Salomon. Навколо них зібралась сильна команда технологів, художників, маркетологів та менеджерів. На чолі компанії сьогодні стоїть Ханс Сміт, який раніше працював на компанію Oakley. А ті, хто стояв біля витоків всього цього, назавжди залишаться кумирами молоді та всіх прихильників лижного фрістайлу.
«Armada – це ми, це те, чим лижі стануть завтра»
Armada в Україні
Armada відома у всьому світі. На схилах та в парках США, Канади та Європи райдери різного рівня підготовки обирають Armada. І українські лижники – не виключення. Приходьте в наші магазини Shambala та обирайте свою пару лиж або куртку Armada. А наші консультанти допоможуть підібрати оптимальну модель щоб і ви відчули всю силу духу свободи від Armada!