Знижки до -70% на попередню колекцію Sea to Summit
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Мережа магазинів одягу та спорядження для активного відпочинку та екстремальних видів спорту
0
Мій кошик

Каталог товарів від бренду — Adventure Menu

Сортування:
за популярністю по новизні спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Adventure Menu: смачна їжа для тих, хто в дорозі

Країна-виробник: Чехія

Штаб-квартира: м. Трутнів, Чеська Республіка

Рік заснування: 2017

Засновник: Радек Слаби

Про бренд Adventure Menu

Adventure Menu – молодий європейський бренд родом з Чехії. Компанія – виробник їжі для туристів, яка багата вітамінами та мікроелементами. Виробники Adventure Menu вірять, що легковажність та їжа, яку ви вживаєте – речі несумісні. Незалежно від того, де ви знаходитесь – в поїзді, в подорожі або у відпустці – ваша їжа має залишатись корисною, без додатків та хімікатів. Задача їжі – заряджати енергією, але найголовніше – їжа має бути смачною.

Це стало основною метою команди бренду Adventure Menu. Хлопці створили перше в світі меню для мандрівників.

Народження ідеї їжі для туристів

2010 рік

Радек Слаби та його друзі зібрались у похід. Ідей з приводу їжі було не багато – консерви або готувати повноцінну їжу в поході самостійно. Перший варіант нікому не сподобався, другий – теж. Після важкого ходового дня турист хоче прийти до табору й смачно поїсти, а не стояти готувати або набивати живіт холодними консервами.

Тоді народилась ідея створити їжу, яка дарувала б смак та користь, а головне – щоб приготування не займало багато часу та сил.

Хлопці-ентузіасти під керівництвом Радека нічогісенько не розуміли в приготуванні та тривалому зберіганні їжі, але вони були сповнені ентузіазму та бажання змінити формат харчування в цій сфері. Все, з чим вони стикались до цього, їх не радувало.

Мета була зрозуміла: створювати найкращі та смачні страви для споживання на свіжому повітрі.

Перші розробки й особливості маркетингу

Протягом наступних шести місяців хлопці розробляли варіанти й шукали оптимальний технологічний процес, який би дозволив зберігати смак та користь домашньої їжі. Задача заключалась в тому, як готову їжу розігрівати в умовах походу, адже турист чи мандрівник не завжди може розводити вогнище.

Півроку потому з’явились перші тестові зразки. Не можна сказати, що результати виявились вдалими, але методом проб та помилок продукція ставала все більше схожою на нормальну їжу.

2013 рік

Представлені перші вісім страв та нагрівач їжі без вогню. Але шаленого ажіотажу це не викликало.

Головною проблемою виявився маркетинг та просування товару на ринок. Хлопці їздили по outdoor-виставкам, ознайомлювали людей зі своєю продукцією. Основною задачею було донести до туриста, що їжа може бути смачною. Реклама в звичайному її форматі не давала можливості просувати готовий продукт, адже смак та запах неможливо просто передати словами, тут варто спробувати.

 

Вихід на світовий ринок

2016 рік

 Виробництво переїжджає в повноцінний цех. Все більша кількість людей отримує інформацію про нову їжу для походів та подорожей.

В цей період з’являються перші закордонні дистриб’ютори. Adventure Menu відвідує найбільші мжнародні outdoor-виставки. Популярність росте й бренд виходить на світовий ринок.

Нові технології обробки їжі

2017 рік

Компанія приступила до розробки нового методу обробки страв – сушіння. Продукт користувався попитом, але залишилась проблема – вага. Середня вага порції складає 350-400 грамів. Для пішого туриста або альпініста – це дуже багато. В тривалі походи або велоподорожі така їжа теж не підходила. Тому виробники зайнялись зниженням ваги порції.

Але тут виникла проблема:

  • якщо використовувати технологію ліофілізації (сушіння методом виморожування вологи), то їжа втрачає смакові та корисні властивості, а сам процес – дорогий та трудоємкий. Внаслідок цього піднімається також і кінцева вартість;
  • змінювати сировину для приготування їжі було невигідним. Основа смачної їжі – це хороші продукти для її приготування.

Після тривалих проб та експериментів інженери прийшли до технології сушіння готової їжі.

Починаючи з 2019 року у компанії почалась нова ера виробництва. Розробка процесу зайняла багато часу, але воно було того варте. Новий спосіб обробки страв давав можливість зберегти оригінальний смак страви, при цьому він забезпечував швидкий процес дегідратації. Також важливим моментом виявилась економія енергії до 30%.

“Тепер ми нарешті можемо зі спокійним серцем сказати, що у нас є найкраща outdoor-їжа для всіх, від активних сімей з дітьми і до професійних альпіністів”. 

2020 рік

Бренд змінює місце локації своїх виробництв. Зміна розташування плідно впливає на розвиток компанії. З’являється власна кухня, в команду набирають професійних поварів, до меню включаються нові страви. При цьому зберігається все той же високий рівень контролю якості, що й на перших етапах.

 

Асортимент бренду Adventure Menu

Сьогодні для приготування туристичного харчування Adventure Menu технологи задіяли два методи обробки: це сушка та стерилізація.

Меню складається з м’ясних та вегетаріанських страв, рецепти яких збирались по всьому світу. А загальне різноманіття страв групується в наступні лінійки:

  • Ready-To-Eat Sterilized Meals – це порційні пакети їжі, які треба перед вживанням тільки розігріти. Їжа проходить процес стерилізації, це допомагає зберегти оригінальний смак та гарантує зберігання протягом двох-трьох років. Таке харчування підходить для тих випадків, коли вага – не важливий критерій, тому що вага однієї порції складає від 350 грамів.
  • Light Weight Vacuum-Dried Meals – це сушена їжа, яка має набагато меншу вагу. Дегідратація або видалення вологи проходить завдяки використанню вакуумної технології. Завдяки цьому їжа зберігає свій смак та енергетичну цінність. Таке меню підходить для туристів, альпіністів, тривалих велосипедних подорожей, коли доводиться рахувати кожен грам спорядження.
  • Jerky представляють собою сушене м’ясо, яке нарізане невеликими слайсами. Перед пакуванням готового продукту він проходить сушку в спеціальних умовах. Таке м’ясо можна їсти самостійно, як перекус або додавати до готової страви. Виробник пропонує м’ясо різних видів та упаковки з різною вагою.
  • Trail Mix – це швидкий перекус, до складу якого входять сушені ягоди, горіхи, також до складу включено м’ясо. Ця поживна суміш з різних інгредієнтів швидко втамовує відчуття голоду в будь-який момент, незалежно від того чи то важкий похід в горах, чи то посиденьки з друзями.

Adventure Menu сьогодні

Після того, як Adventure Menu розробили технологію сушіння, перед ними відкрились нові горизонти ринку збуту. Раніше, під час зборів в похід або на сходження, туристи могли тільки мріяти про смачну їжу, адже стерилізація хоч і давала можливість зберігати їжу від Adventure Menu тривалий час, але питання з великою вагою кожної порції залишалось відкритим. А тепер вдалось зменшити вагу в два-три рази і кожен бажаючий може насолоджуватись поживною, а головне смачною їжею незалежно від свого місця знаходження.

Для компанії важливу роль грає якість інгредієнтів та рівень приготування. Продукти для страв використовуються лише свіжі, охолоджені, від місцевих постачальників. Виробництво відмовляється від використання напівфабрикатів. І якби заманливо не було запустити автоматизований конвеєр по приготуванню, але засновники притримуються початкового концепту, згідно з яким кожна порція страви проходить через руки повара.

Ознайомитись зі стерилізованими стравами й новинками бренду Adventure Menu можна в наших магазинах або на сайті. Магазин Shambala – офіційна точка продажу туристичного харчування від чеського виробника. Ви можете купити Adventure Menu та з легкістю насолоджуватись смаком справжньої їжі від час пригод на природі або в поході.

 
Вгору