Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Мережа магазинів одягу та спорядження для активного відпочинку та екстремальних видів спорту
0
Мій кошик

Австралійський бренд Sea To Summit

Сортування:
за популярністю по новизні спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

Sea to Summit просуває культуру дизайнерського перфекціонізму для розробки геніальних функціональних і красивих продуктів з нотками австралійської безтурботності.

З нашої західноавстралійської бази ми виросли і удостоїлися нагород як світовий бренд, який продається в більш ніж 60 країнах. Наша первісна ідея «екіпірувати і надихати» продовжує стимулювати дослідження і розробку нових технологій, матеріалів і методів виробництва. Це надихає на подальше вдосконалення продуктів, які зберігають нас на передових рубежах виробництва більш легкого, красивого і якісного спорядження для любителів активного відпочинку і мандрівників з усього світу.

Коли ми розміщуємо наш логотип на частині спорядження насправді це означає ім'я кожної людини в нашій команді. Нам подобається те, що ми робимо, і ми сподіваємося, що це вплине на ваше сприйняття.

 

Як рекордна експедиція на Еверест породила компанію з ґрунтовним підходом до спорядження.

Назва Sea to Summit має велику історію, яка почалася в 1984 році, коли співзасновник Тім Макартні-Снейп підкорив Гору Еверест без додаткового кисню. Це подвиг, на який пішли менше 200 чоловік. Але, друг і режисер фільму Майкл Діллон не був вражений. Тім пам'ятає, як він говорив:

«Послухай, приятель, ти досить добре піднявся, але ти не правильно піднявся… Гора вимірюється від рівня моря, і тому, щоб правильно піднятися на неї, вам дійсно потрібно піднятися на неї з рівня моря».

 

Насіння було посаджено. Шість років по тому Тім повернувся на Еверест, щоб на цей раз піднятися на гору "правильно". Він почав в індійській Бенгальській затоці, пройшов 700 миль через індо-Гангську рівнину, через передгір'я Гімалаїв і почав подорож на Еверест.

5 лютого 1990 року він почав своє сходження в Індії. Це була подорож усього життя сама по собі. Нескінченна дорога, безліч мазолей на ступнях і мало особистого простору. Однією з проблем, виявилася відсутність мосат через річку Ганг, шириною в 2 милі. Йому довелося самостійно переправлятися на інший берег.

Пройшовши близько 500 миль за чотири тижні, він досяг кордону Непалу. Але пункт перетину кордону, до якого він прибув, був закритий. Щоб вчасно дістатися до базового табору, він зробив немислиме: Тім пробіг майже 200 миль за 5 днів, щоб дістатися до наступного прикордонного контрольно-пропускного пункту.

«Я був на місії. … я був натхненний тим фактом, що це буде зміна темпу, і, можливо, це трохи поліпшить мою аеробну форму», - посміхнувся він.

 

Коли він досяг передгір'їв Гімалаїв, оточення змінилося. Він зіткнувся із сільськими селами, різноманітною місцевістю та більш прохолодними температурами. Через тиждень він нарешті побачив вершину Евересту здалеку.

«Коли ви перебуваєте в прохолодній воді Бенгальської затоки, дуже важко уявити собі або навіть визнати, що своїми силами ви вийдете з тропіків в помірні зони через передгір'я і опинитеся в так званому третьому полюсі»

 

Повернувшись за розкладом після «маленької пробіжки», у нього був місяць, щоб акліматизуватися, несучи спорядження і закріплюючи мотузку вище в гору. Він піднявся з одного тільки базового табору - вирішивши, що хоче з'ясувати, як це - опинитися у великому гірському соло. Спочатку він планував провести сходження через Західний хребет, але сильний снігопад зробив маршрут занадто ризикованим для самотнього альпініста. Він змінив тактику, піднімаючись на Південний Кіл з майже 40 фунтами спорядження, включаючи відеокамеру вагою в сім футів, щоб зафіксувати його подорож.

11 травня 1990 року о 9:45 він досяг вершини. Він висловив своє полегшення і солодке усвідомлення того, що не було більше. Цього разу він сказав: «Місце було знайомим. У 84-му це здавалося абсолютно диким».

 

У нього було дві години, щоб обміркувати подорож, оскільки шведська команда, яка зійшла на вершину перед ним, говорила по ранньому супутниковому телефону зі своїми королем і королевою, даючи йому час, щоб подивитися на рівнини і подумати про довгу подорож позаду нього, і вперед.

«Самий чудовий момент експедиції, крім того, щоб дістатися до вершини, це повернення в базовий табір. … Все прекрасно. Скелі стають чимось дивним, а не спотикаються. А повітря як шовк»

Але його пригода була далеко не закінчена. Насправді, його подорож тільки почалася. «Самий чудовий момент експедиції, крім того, щоб дістатися до вершини, це повернення в базовий табір».

 

Перед експедицією Тім попросив свого партнера по скелелазінню і друга Роланда Тайсона, який також розробляв спорядження для активного відпочинку, виготовити речові сумки для спорядження і організаційні сумки для медикаментів. Коли Тім повернувся з Евересту, він зрозумів, що йому подобається працювати з Роландом, тому що вони «однаково ставляться до спорядження: розбирають його і дійсно педантично ставляться до нього».

Використовуючи популярність, яку він придбав у своїй експедиції, Тім і Роланд вирішили заснувати компанію під назвою Sea to Summit, названу на честь подорожі, а решта вже історія.

Спочатку вони розглядали прості аксесуари, такі як мішки для речей і вкладиші в спальні мішки, як серйозні категорії продуктів. Вони знали, що в той час як інші компанії виробляють аксесуари в якості запізнілої думки, вони можуть зробити їх краще, стильніше і, що найкраще, технічними.

З самого першого дня, ідеал Sea to Summit був заснований на ідеї експедиції Тіма в Еверест в 1990 році. Коли вони створюють новий продукт, вони починають від «рівня моря» і створюють щось велике, не залишаючи деталі осторонь. 

Компанія Sea to Summit, від спальних мішків до кухонного приладдя, від спальних подушок до мішків з речами, створює широкий асортимент продукції з тією ж увагою до деталей, яка почалася в далекому 1990 році.

Розгорнути
Вгору