Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Мережа магазинів одягу та спорядження для активного відпочинку та екстремальних видів спорту
0
Мій кошик

Каталог товарів від бренду — Black Yak

Сортування:
за популярністю по новизні спочатку дешевше спочатку дорожче за назвою

BLACK YAK - історія провідного корейського бренду

BLACK YAK - був заснований в 1973 році Те Сон Каном - тоді під назвою Dongjin Mountain. Нинішня назва є зареєстрованим товарним знаком з 1996 року. Кан професійний альпініст, заснував компанію, оскільки він зауважив, що не може знайти відповідне обладнання для екстремальних експедицій у своїй країні. Тому він вирішив сам зайнятися гірським спортом, відкривши свій перший магазин в Сеулі.

Як - знак BLACK YAK

У 1990-х роках крок за кроком продовжилося розширення BLACK YAK. У 1998 році компанія вийшла на китайський ринок, відкривши перший магазин в Пекіні. Станом на кінець 2012 року у корейського бренду було 166 точок продажів в Китаї. 100 з них-монобрендові магазини, що належать компанії; решта продаються через універсальні спортивні магазини. Також є магазин в споконвічному середовищі проживання яків - в Катманду, столиці Непалу.

Генеральний директор BLACK YAK Те Сон Кан

Те Сон Кан заснував BLACK YAK в 1973 році.
Проникнення на ринок Південної Кореї досягло просунутої стадії: на даний момент існує 300 точок продажів, в яких продається виключно лейбл BLACK YAK. Тим не менш, дуже мало магазинів знаходяться під управлінням самої компанії. Переважна більшість магазинів належить франчайзі.

Близько 77 відсотків цих продажів припадає на одяг, у порівнянні з 13 відсотками на взуття та 10 відсотками на обладнання. Ці цифри відносяться тільки до бренду BLACK YAK.

BLACK YAK в Україні та Європі

Щоб підготувати своє глобальне розширення, компанія вибрала Європу в якості відправної точки. 

Виробництво BLACK YAK

BLACK YAK не має власних виробничих потужностей, але працює з зовнішніми партнерами в Китаї, В'єтнамі та Індонезії для виробництва своєї продукції. Щоб відповідати європейським стандартам якості, компанія вирішила закуповувати одяг у виробників високого класу, таких як KTC, китайський виробник з австрійським корінням.

BLACK YAK підкреслює свої «Гімалайські» традиції.

BLACK YAK зробила значні інвестиції, щоб підкреслити свої «Гімалайські» традиції як високотехнологічного бренду. Наприклад, BLACK YAK виступила спонсором Eun-Sun Oh, рекордної альпіністки з Кореї, яка стала першою жінкою, що піднялася на всі 14 гір висотою 8000 метрів.

Логотип BLACKYAK

Бренд BLACKYAK є частиною BLACKYAK Company Ltd. Крім того, сім'я Кан управляє двома іншими компаніями: Dongjin Leisure продає власний лейбл Mountia за більш вигідними цінами для обслуговування корейського масового ринку. Крім того, Dongjin Leisure має Корейську ліцензію британського лейблу Karrimor.

Розгорнути
Вгору